Welkom bij KBO-Vlissingen e.o.

Het bestuur van KBO Vlissingen wenst alle leden een voorspoedig en gezond 2024!

Wij maken ons sterk voor een krachtige positie van senioren in de samenleving

Dat doen we zowel op landelijk als op provinciaal en gemeentelijk niveau vanuit vijf speerpunten: wonen, welzijn en zorg, veiligheid, koopkracht, digitalisering en zingeving.

KBO-Vlissingen heeft ruim 195 leden en inmiddels bestaan wij al bijna 120 jaar!

Onze afdeling organiseert ontspannings-, voorlichtings- en educatieve activiteiten voor haar leden om de ontmoetingsfunctie inhoud te geven.
Bovendien is het behartigen van seniorenbelangen een belangrijke doelstelling. Belangenbehartiging gebeurt vaak samen met andere afdelingen op lokaal, regionaal en landelijk niveau.
Wij maken deel uit van KBO-Brabant. Landelijk is KBO-Brabant met een kwart miljoen leden de grootste seniorenorganisatie van Nederland. Wij maken ons sterk voor een samenleving waarin senioren volwaardig kunnen meedoen en mensen omzien naar elkaar.