Publicaties

KBO-PCOB Magazine

Dit is het landelijk Magazine van KBO-PCOB.

Neem nu een abonnement op het Magazine van KBO-PCOB en geniet van mooie interviews, aangrijpende verhalen, stevige dossiers en handige informatie. Profiteer bovendien van de vele voordelen die u als abonnee geniet en doe mee aan de winacties.

U vindt hier de laatste edities van KBO PCOB Magazine
U kunt zich hier abonneren op KBO PCOB Magazine

KBO-PCOB.nu

Deze landelijke nieuwsbrief is bestemd voor leden en niet-leden. Hiermee houden de vereniging u op de hoogte van de belangenbehartiging voor senioren, landelijke en lokale acties op onze speerpunten en onze visie op thema’s die ouderen raken. Ook verwijzen de vereniging u naar artikelen uit ons online magazine of uitkomsten van onderzoeken.
'KBO-PCOB.nu' verschijnt in de regel tweewekelijks.
U kunt zich hier aanmelden voor deze nieuwsbrief.

KBO-PCOB Verenigingsnieuws

Dit is de digitale nieuwsbrief waarmee u als lid van KBO en PCOB op de hoogte blijft van alles wat er speelt binnen de vereniging. In KBO-PCOB Verenigingsnieuws leest u over boeiende activiteiten en leerzame trainingen, krijgt u handvatten om zelf praktisch aan de slag te gaan en vindt u aantrekkelijke ledenvoordelen. Als kaderlid of andere vrijwilliger binnen de lokale afdelingen kunt u met deze nieuwsbrief uw achterban voorzien van actuele en relevante informatie.
KBO-PCOB Verenigingsnieuws verschijnt tien maal per kalenderjaar.
U kunt zich hier inschrijven voor deze nieuwsbrief.

Voorlichting

Via lezingen geeft KBO-PCOB voorlichting over diverse onderwerpen.