Activiteiten

KBO- Vlissingen e.o. organiseert diverse activiteiten voor haar leden, die gecoördineerd worden door de activiteitencommissie.
Zodra er nieuwe activiteiten zijn worden deze ook hier vermeld en in de agenda.

• Koffiedrinken
    is informeel bij elkaar komen in Brasserie-Lunchcafé  ’t Hart van…(Walstraat 49-51 in Vlissingen), consumpties zijn wel voor eigen rekening. Voor trouwe bezoekers een must, maar voor nieuwe leden de gelegenheid om met andere leden kennis te maken.
    Let op: soms is wisselt de dag of locatie, dit kunt u altijd in de Nieuwsbrief terug vinden.
  • Wandelen met Willen Is Kunnen (WIK) op de eerste en derde woensdag van de maand.
    KBO’ ers ontmoeten elkaar bij Speeltuin Lammerenburg (Blauwe Zaal), Zuidbeekseweg 18, 4386 ND Vlissingen.
    De vijf km start om 9.30 uur, de 7,5 en 10 km om 9.00 uur.  De routes krijgt U van WIK uitgedeeld en zijn duidelijk en goed te volgen.
    De prijs is € 1,50 en u krijgt daarvoor 2 kopjes thee of koffie en een wandelroute.
    Mocht 5 km nog teveel voor u zijn dan kan u ook op maandagochtend  11 uur meelopen met elke stap telt. Dat mag ook met de rollator. Het is gratis alleen het kopje koffie of thee dat je eventueel na afloop wilt drinken moet je zelf betalen. Deze 2 km start vanaf de Burgerij van Hogedorpweg 58.
    U kunt eventueel informatie inwinnen bij Dennis, telefoon 0623972598
  • Leeskring
    Helaas is deze vol maar onze vrijwilligers zijn druk bezig een nieuwe op te starten.
  • Digi-activiteiten ZB Vlissingen
    Na een lange periode waarin er vanwege diverse corona-maatregelen weinig digi-activiteiten plaats konden vinden,
    zijn wij verheugd om te kunnen melden dat er vanaf september weer maandelijks diverse bijeenkomsten zullen    starten.
    Iedere maandag, dinsdag en donderdag van 11.00 – 13.00 uur ZB Vlissingen, Spuikomweg 7
    Informatiepunt Digitale Overheid.

Heb je moeite met het vinden van overheidsinformatie (bijv. huur- en zorgtoeslag, belasting, rijbewijs, (verkeers)boetes, pensioen en uitkering)? Medewerkers van ZB helpen je met het vinden van informatie op internet en verwijzen door naar de juiste instanties.
    Meenemen: relevante zaken als brieven, inloggegevens (bv. van DigiD), smartphone
    Kosten: gratis. Aanmelden is niet nodig. Heb je vragen? Mail dan naar ido@dezb.nl of bel naar 0118-654000.
  • Dansen bij Dansgroep Vlissingen Internationaal
    U kunt altijd binnenlopen bij Dansgroep Vlissingen Internationaal. En een maand gratis meedansen voor men eventueel lid wordt.
    En wel op dinsdagavond van 7 -8 uur voor modern Israëlisch en van 8-10 uur internationale dansen.
    Zie https://www.dansgroepvlissingeninternationaal.nl.

Zie Agenda